MMM Anchor Header (1).png

Engedd ki a belső érzelmi feszültséget!

A programot úgy állítottuk össze, hogy könnyen, önállóan alkalmazható gyakorlati megoldást nyújtson számodra.

Hallgasd meg, és alkalmazd a mindennapokban!

A hanganyag meghallgatása előtt, kérjük olvasd el, és lehetőséged szerint végezd is el a bevezető instrukciókban leírtakat.

Jó gyakorlást kívánunk neked!

 Az MMM csapata

3. Progresszív Izomrelaxáció

Próbáld ki és lazíts egyet!

  • Szükséges eszközök: nincs

  • Időigény: kb. 16-18 perc

  • Helyszín: bárhol ahol tudsz időt szánni magadra

 

A progresszív izomrelaxáció technikáját Dr. Edmund Jacobson dolgozta ki az 1930-as években. Módszerét azon megfigyelésére alapozta, hogy a testünk és a lelki működésünk folyamatos, dinamikus kölcsönhatásban van egymással: ha negatív stresszhatások érnek bennünket, izmaink megfeszülnek.

A progresszív izomrelaxáció lényege, hogy a fókuszált izmunk/izomcsoportunk befeszítésével, majd az ezt követő teljes ellazításával elérjük, hogy a belső feszültségünk izmaink megfeszítése majd tudatos ellazítása által enyhülni tud.

A gyakorlatot koncentráltan a végtagokra és a felsőtestre koncentrálva fogjuk elvégezni.

Tudatosan feszítsd be magad, hogy el tudj lazulni! 

Hallgasd meg a hanganyagot!

Előadó: Faragó István I Okleveles Egészségfejlesztő, a Stressz-M alapítója, a Wellbeing Szövetség Elnöke és a Munkahelyi Mentál Mentorprogram mentora

Zene: Atmosphere by Naoya Sakamata | https://www.youtube.com/c/NaoyaSakamataPIANOmusicChannel/, Music promoted by https://www.chosic.com/, Licensed under Creative Commons: Attribution 3.0 Unported (CC BY 3.0), https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

A hanganyagot meghallgathatod itt, vagy kedvenc csatornáid egyikén, illetve le is töltheted:

Progresszív izomrelaxáció
00:00 / 16:11
2080315.png
podcasts_512dp.png
oPYuLVLr.jpeg
breaker_2x.png
pocket_casts_2x.png
radiopublic_2x.png