ÖNSEGÍTŐ MUNKAHELYI MENTÁL PROGRAM VÁLLALATOKNAK!
1- 3 HÓNAPOS
A TELJES MUNKAVÁLLALÓI ÁLLOMÁNYRA
-
Könnyen elérhető
-
Gyorsan bevezethető
-
Egyszerűen alkalmazható
-
Az önsegítés az első lépcső az életünk megváltoztatásához, mely az igények azonosításával kezdődik.
-
Kulcsfontosságú annak ismerete, hogy mit szeretnénk megváltoztatni, és mit kell tennünk a változásbefolyásolásához.
-
Az önsegítés lélektani szempontból olyan megküzdési mód, amely a támogatás különböző formáinak aktív keresésén alapul.
-
Fókuszálhat a problémamegoldására és az érzelmekre.
Mit jelent az ÖNSEGÍTÉS?
A PROGRAMOT 3 TÉMA KÖRÉ ÉPÍTETTÜK!
Frusztráció - Düh - Agresszió
Hogyan tudod kezelni az érzéseidet, érzelmeidet?
Szorongás - Depresszió -Kiégés
Hogyan tudod irányítani a gondolataidat érzéseidet?
Énidő - Önreflexió - Egészség
Hogyan figyelj oda jobban magadra?
Az Önsegítő Munkahelyi Mentál program elemei:
2) AUDIÓ -VIZUÁLIS PLAKÁT
Képi illusztrációval, hang-anyaghoz irányító linkkel, QR kóddal. A hanganyag telefonon elérhető, letölthető, relaxációs, vizualizációs gyakorlatokat tartalmaz
1) TÁJÉKOZTATÓ PLAKÁT
Tények: Kutatási eredmények, tények.
Mi történik: Testi, érzelmi tünetek, automatikus reakciók.
Mit tegyél: 3-4 konkrét instrukció a helyzet kezelésére.
3) HANGANYAGOK
Témánként: 3 hanganyag (relaxációs, meditációs gyakorlatok, NLP technikák) A QR kód-hoz kapcsolódó weboldalon, vagy egy online csatornán
4) POSZTOK
Témánként 2 db poszt, összesen 6 db. Fogalom magyarázattal, javaslatokkal és idézettel.
5) VIDEÓK
Egy bevezető és témánként 2 videó( 12-18 perces) önreflexiós gyakorlatokkal, összesen 6+1 db. A felismeréshez, a megelőzéshez és a kezeléshez kapcsolódó információkkal.
A program ütemezése és alkalmazása!
A teljes program 4-12 hétre alkalmas kommunikációs, és tájékoztató anyagokat tartalmaz.
A 3 fő témát 3 hónapra ütemezett formában javasoljuk eljuttatni a munkavállalóknak e-mailben, belső közösségifelületen, vagy applikáción keresztül.
Az MMM Program Blue Colibri applikácóval is igényelhető!
Milyen támogarást biztosít a Blue Colibri a vállalatoknak?
-
Belső kommunikációs csatorna
-
Számítógéppel és e-mail címmel rendelkező szellemi dolgozók és non-desk kékgalléros munkavállalók egyidejű elérése
-
Visszamérhető eredmények: Minden tartalomról részletes olvasottsági és elérési riportok hívhatóak le.
-
Felmérések, kérdőívek, tesztek, egyéni és vállalati riportok is kiegészíthetik