TEGYEN ALKALMAZOTTAI JÓLLÉTÉÉRT!

Portfolio 30 napos program cégeknek 2021.október 7.png

A PROGRAMUNK CÉLJA, HOGY A MUNKAVÁLLALÓ...

kapjon megfelelő információt és tájékoztatást arra vonatkozóan, hogyan tudja egyénileg kezelni az őt érő negatív stresszhatásokat,

tanuljon technikákat, gyakorlatokat arra vonatkozóan, hogyan tudja megőrizni a fizikális és mentális egészségét,

javítsa az önismeretét és bővítse a megküzdési eszköztárát,

a krízist követően is mentálisan megfelelő állapotban tudjon maradni, megerősítve a munkáltatójával fennálló elkötelezett kapcsolatát.

MIÉRT KELL FOGLALKOZNUNK A MUNKAVÁLLALÓK MENTÁLIS EGÉSZSÉGÉVEL?

Egy kiszámíthatatlan és megjósolhatatlan helyzetbe

kerültek a munkavállalók

Teljesen átíródtak a napi munka feltételei és lehetőségei

Az otthoni munkavégzés többeknek komoly kihívást jelent úgy, hogy a gyermekek is velük vannak

A fent leírtak, a médiából érkező negatív hírek és a helyzet bizonytalansága jelentős idegi megterhelést okoz

MIBEN SEGÍT A PROGRAM?

Az online program megtanítja a munkavállalókat figyelni saját testük, idegrendszerük külső ingerekre adott automatikus reakcióira.

A napi gyakorlatok erősítik az önreflexiót és az önismeretet.

A különböző technikák elsajátításával pedig nagyobb kontrollt tudnak gyakorolni saját testük és elméjük működése felett.

A nemzetközi gyakorlatok alapján sokkal kevesebbe kerül egy jó prevenciós program megvalósítása, mint a depressziós, kiégett kollégák kiesése miatt felmerülő személyi és anyagi veszteségek menedzselése.

MIT MONDANAK A PROGRAMRÓL AZOK, AKIK MÁR KIBPRÓBÁLTÁK

Tovari_Krisztina_edited.jpg

Tóvári Krisztina
HR Partner, Havas Média

A reziliencia minden időben és mindenki számára fontos képesség, de jelentősége az elmúlt hónapokban - ,mikor a COVID-19 az életünk minden területére rányomta a bélyegét – még inkább felértékelődött. A 30 napos program napi feladatai nagyon biztos keretet adtak a rendszerességnek, ami segíti a lelki ellenállóképességünk fejlődését; az elgondolkodtató történetek és magunknak megválaszolandó kérdések pedig szintén ezt a célt szolgálták a saját történeteink értékes tanulságának levonásával. Megismerkedtünk különböző stresszkezelő technikákkal is, melyek instant és jól hasznosítható eszközöknek bizonyultak.

Résztvevőként és HR-esként egyaránt örülök, hogy megismertem és végig vittem a programot.

Markovics_Ma%C3%8C%C2%81ria_edited.jpg

Markovics Mária

Munkaügyi vezető, wellbeing specialista, Swicon Zrt

"Állj, meg és figyelj magadra!"

Már egy ideje felelősségteljes munkakörben, dolgozom. Az hiszem megbarátkoztam a stresszel. Ez a 30 napos program abban segített engem, hogy megerősítette bennem azt a tudást, hogy  a stresszkezelés is csak egy feladat amit meg lehet és meg is kell tanulni. :) 

Erre kaptam módszereket és eszközöket!

Köszönöm!

otto.png

Almach Ottó
Senior Tanácsadó, Clarity

A programtól egy a kezdeti munkahelyi stressz leküzdésére irányuló képességfejlesztést vártam, amit úgy érzem meg is kaptam. Bármikor alkalmazható, a mindennapi feszültségemet csökkentő technikákkal találkoztam, amit ha gondosan beépít az ember az életébe, sok kellemetlen pillanatot megelőzhet. A program befejeztével számomra az elmúlt hetekben a leghasznosabb a saját napom tudatos végig gondolása volt, amivel ki tudtam szűrni az engem érő negatív hatásokat.

HOGYAN ÉPÜL FEL A PROGRAM?

MIÉRT ONLINE?

Az online oktatás a járványügyi helyzet miatt egyre általánosabbá válik. Jelenleg a legköltséghatékonyabb módja az információ és a tudásátadásnak, bárki számára elérhető, transzparens és interaktív.

MIÉRT 30 NAP?

Egy szokás átalakításához a kutatások szerint legalább 28 nap szükséges, ezért lett 30 napos a kurzus. Gyakorlatias, online előadásokkal és feladatokkal, minden héten új témát feldolgozva 22 lépésben haladunk végig a programon

A programot egy online felületen (mobilon, tableten, laptopon, asztali számítógépen) követhetik a kollégák.

A kollégák ebben a saját fiókban tudják követni a videókat, hanganyagokat, olvashatják a tanulságos történeteket és rögzíteni tudják az elvégzett önismereti feladatokat, egyéni és csoportos küldetéseket.

A vállalati programban heti rendszerességgel, csoportosan is támogatjuk a résztvevőket.

HOGYAN MŰKÖDIK?

KIK AZOK AZ ELŐADÓK, AKIK SEGÍTSÉGEDRE LESZNEK A PROGRAM SORÁN?

Cser Zoltán

1986-ban kezdtem foglalkozni a buddhizmussal, először egy kínai csan irányzatnak, majd egy tibeti irányzatnak lettem a gyakorlója. Voltam szerzetes, éltem elvonulásban is. 2004-ben kezdtem el tanítani a Tan Kapuja Buddhista Főiskolán, melynek oktatási rektorhelyetteseként dolgoztam nyolc éven át. Jelenleg a Tan kapuja Buddhista Egyház igazgatója, valamint a Tibeti Jantra Jóga, Vadzsratánc oktatója vagyok, meditációt tanítok, ahol különösen fontos számomra a helyes testtartás és légzés elsajátítása. Gyakran veszek részt vallásközi párbeszédeken, abszolvált doktorandusz vagyok az ELTE Belső-Ázsia, Mongolisztika tanszéken.

A 30 napos programban a meditációs technikákról és gyakorlatokról, valamint a test, a légzés és a tudat 3 kapujáról szólnak majd az előadásaim.

CSER ZOLTÁN

Cser_Zoli_edited.jpg

Igazgató

Tan Kapuja Buddhista Egyház

Dr. Szvetelszky Zsuzsanna

Szociálpszichológus, az MTA TK "Lendület" Research Center for Educational and Network Studies (RECENS) kutatócsoport tudományos munkatársa, a LINK-Group hálózatkutató központ tagja vagyok. Kutatási területeim a pletyka pszichológiája, az informális hálózatok, és a vállalati kommunikáció. Az Ispiro Consulting informális hálózati kutatási vezetőjeként üzleti szakterületem a formális és informális kommunikáció fejlesztése, a vállalati kommunikáció áramvonalasítás, vezetői kommunikációs tréningek tartása.

A 30 napos programban a kommunikáció okozta stresszről, különböző a gyakorlatban azonnal használható kommunikációs technikákról és a generációs különbségekről fognak szólni az előadásaim.

DR. SZVETELSZKY ZSUZSANNA

Szvetelszky_Zsuzsa_edited.jpg

Szociálpszichológus

Pletykakutató

Kovacsek Zoltán

  • White LinkedIn Icon
  • White Twitter Icon
  • White Google+ Icon

Húsz éve foglalkozom keleti művészetekkel: kung-fu, taj-csi, csi-kung vagy Ba Duan Jin, és tanítom is ezeket Magyarországon és külföldön is. Különböző, főleg buddhista szemléletű meditációkat is oktatok. 30 napos programban a belső energetikai rendszerünkről, a nyomáspontokról és speciális lazító gyakorlatokról lesz szó.

KOVACSEK ZOLTÁN

Háromszoros Kung-Fu Világbajnok

Volt Shaolin Pap

Bóta Tímea

Hiszek abban, hogy minden találkozásnak, kapcsolódásnak célja van az ember életében. Szakmai szempontból megfogalmazva ez azt jelenti, hogy annak, aki általam kíván egy adott élethelyzetben továbblépni, megoldást találni, annak velem van dolga. Dolgoztam Nevelési Tanácsadóban fejlesztőként, nagyvállalati környezetben belső tanácsadóként, továbbá számtalan kis, közép és nagyvállalat szervezetfejlesztésében vettem részt. Tanítok felsőoktatási intézményekben pszichológiai fókuszú tárgyakat, foglalkozom egyéni életvezetési tanácsadással, tartok önismereti csoportokat, továbbá internetes oldalak pszichológus szakértője vagyok. A 30 napos programban az empátia és a társas támasz lesz az a téma, amit feldolgozunk.

BÓTA TÍMEA

B%C3%B3ta%20T%C3%ADmea_edited.jpg

Pszichológus

Nő a Tükörben Blog Írója 

Bányai Csaba

2005-ben szereztem testnevelő tanári diplomát, dolgoztam testnevelő tanárként, majd a rekreációs szervező diploma megszerzését követően kezdtem személyi edzésekkel is foglalkozni. Sporteseményeket, bajnokságokat szerveztünk. Sportedzői képzések keretében oktatási, szervezési, koordinálási feladatokat láttam el. Csapatépítő tréningek, családi napokat bonyolítottam le. Az elmúlt időszakban több pályázati projektben dolgoztam, tervezési, szervezési, előadói feladatokat láttam el. A 30 napos programban a fizikális edzéssel kapcsolatos információkkal és gyakorlatokkal segítem a résztvevőket.

BÁNYAI CSABA

Bányai_Csaba.png

Testnevelő Tanár, Személyi Edző

Lifecoach

Laskai Nelli

  • White LinkedIn Icon
  • White Twitter Icon
  • White Google+ Icon

2005-ben szereztem testnevelő tanári diplomát, dolgoztam testnevelő tanárként, majd a rekreációs szervező diploma megszerzését követően kezdtem személyi edzésekkel is foglalkozni. Sporteseményeket, bajnokságokat szerveztünk. Sportedzői képzések keretében oktatási, szervezési, koordinálási feladatokat láttam el. Csapatépítő tréningek, családi napokat bonyolítottam le. Az elmúlt időszakban több pályázati projektben dolgoztam, tervezési, szervezési, előadói feladatokat láttam el. A 30 napos programban a fizikális edzéssel kapcsolatos információkkal és gyakorlatokkal segítem a résztvevőket.

LASKAI NELLI

Testnevelő Tanár, Személyi Edző

Lifecoach

A PROGRAM HETI TÉMÁI

1. hét témái:

Hogyan használhatom fel a kudarcaimat a sikereimhez?

Hogyan hat a stressz a testre? - Hogyan tudod kezelni ezt légzőgyakorlatokkal?

Miért fontos sikertényező a motiváció és a tervezés? – Hogyan tervezz?

1_het 30 napos program.png

2. hét témái:

Mi is az a szeretetnyelv? – Hogyan használhatod az üzleti és a magánéletben?

A tudat működési folyamata, jellege és működési funkciói

Érzelmi intelligencia – Empátia és krízis – Hogyan segítsünk?

2_het%2030%20napos%20program_edited.jpg
3_het 30 napos program.png

3. hét témái:

Hogyan befolyásolja a szemléletmódom az emberi kapcsolataimat?

Testi feszültség oldása jóga - és légzőgyakorlatokkal

Hogyan tudom kezelni a kommunikációs stresszt? – A Rosenberg modell

4. hét témái:

Hogyan hat rám a stressz?

A 3 kapu összehangolása: Test -Tudat - Légzés / Érzelem

Mit tanulhatunk a fiatalabb nemzedéktől? - Hogyan figyeljünk egymásra?

4_het 30 napos program.png

Tegyen Alkalmazottai Jóllétéért!

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és tudjon meg többet a Stressz-M 30 napos cégeknek szóló programjáról.

Kapcsolattartó

Kérjük a tudásának megfelelően a kérdések megválaszolásával segítse munkánkat, hogy pontosabb képet kapjunk a cége aktuális állapotáról és célirányosan tudjunk visszajelzést és javaslatokat adni.

arrow&v
arrow&v
arrow&v

Milyen a munkavállalók összetétele, korcsoport, iskolai végzettség tekintetében?

arrow&v