MMM Anchor Header (1).png

Engedd ki a belső érzelmi feszültséget!

A programot úgy állítottuk össze, hogy könnyen, önállóan alkalmazható gyakorlati megoldást nyújtson számodra.

Hallgasd meg, és alkalmazd a mindennapokban!

A hanganyag meghallgatása előtt, kérjük olvasd el, és lehetőséged szerint végezd is el a bevezető instrukciókban leírtakat.

Jó gyakorlást kívánunk neked!

 Az MMM csapata

2. Nyugalompont Gyakorlat

Keresd meg belső nyugalmi pontodat és erősítsd meg!

  • Szükséges eszközök: nincs

  • Időigény: kb. 8-9 perc

  • Helyszín: bárhol ahol tudsz időt szánni magadra

 

Az idegrendszerünk nem tud különbséget tenni a valóság és a képzeletünkben alkotott történetek között, legyen az valóban megtörtént esemény, vagy a képzeletünk szülte cselekmény, a testünk és az idegrendszerünk a valóságos eseményekhez hasonlóan fog reagálni. 

Ezt használjuk ki ebben a gyakorlatban és megkeressük azt az állapotot, ahol nyugalomban és biztonságban érezzük magunkat.

 

Először az emlékek és az érzések szintjén dolgozunk majd ezt az élményt és érzést összekapcsoljuk egy képzeleti képpel is. Ezzel a gyakorlattal meg tudod változtatni az éppen aktuális érzelmi és hangulati állapotodat.

Van kedved kipróbálni?

Hallgasd meg a hanganyagot!

Előadó: Faragó István I Okleveles Egészségfejlesztő, a Stressz-M alapítója, a Wellbeing Szövetség Elnöke és a Munkahelyi Mentál Mentorprogram mentora

Zene: Almost Bliss Kevin MacLeod (incompetech.com), Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License, http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/, Music promoted by https://www.chosic.com/

A hanganyagot meghallgathatod itt, vagy kedvenc csatornáid egyikén, illetve le is töltheted:

Nyugalompont gyakorlat
00:00 / 08:18
2080315.png
podcasts_512dp.png
oPYuLVLr.jpeg
breaker_2x.png
pocket_casts_2x.png
radiopublic_2x.png